skip to main | skip to sidebar

En Tutulan Sözler - En Popüler Sözler - Sözler Mekanı


1.Aşkımsın, Güzelimsin Yüreğimdeki Tek Dileğimsin, Tutunacak Tek Dalım Sen Aşım, Yarınlarım Sen Helalimsin...
2.Aşkımızı Ben mi Yazdım Senin Gönül Defterine Ş imdi Soruyorsun Bunlar Doğrumu Diye Bana Sorma Bana Sorma Bundan Sonra
2.Aşkına döksem gözyaşları mı, elinle bir defa silecek misin? Ş u kalbimi sana versem, bir gün gelecek sevecek misin?
3.Bana bir günün 24 saat, bir saatin 60 dakika ve bir dakikanın 60 saniye olduğu öğretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun olduğu öğretilmedi. Yaşamımızın her anında birlikte olmamız dileğiyle sevgilim...
4.Bana dünya yuvarlaktır dedin, dediğin doğruysa neden geri dönmedin?
5.Bana kalsa gökyüzündeki tüm ıyldızlar yerine bütün insanlara .Senin gözlerinde ışıldayan bir çift ıyldızı gönderirdim.
6.Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim, Açar açmaz duyaıym kokunu sevda essin başak saçlarında, Sesin yüzümü rüzgarla bulsun, Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim, Gelsin beni en koyu zulümde bulsun, Ve öyle bir mektup yaz ki varsın ölümüm olsun.
7.Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır:geçip giden zaman.
8.Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım söylüyorum. Seni çok ama çok Seviyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kişisel Web Sayfam l Bilgi Servisi l Html Kodları l Blog tasarım Yardım Copyright © 2010-2011 Tüm Hakları Saklıdır. | Dostlarım İslam Ağacı | Tasarım by BlogMame.Com | film izle-film indir-indirmeden film izle-film indir-türkçe dublaj film izle-türkçe dublaj film indir-albüm indir-full albüm indir-wallpaper-resim-tek link film indir-download-indir-ücretsiz film indir-müzik indir-müzik dinle-online sinema izle-online film izle türk filmleri-online film izle türkçe dublaj-online divx film izle-film izle seyret-online sinema-mp3 indir-türkçe albüm indir |