skip to main | skip to sidebar

Gerçek Yaşanmış Sözler - Atalardan Kalma Özlü Sözler - Ders Çıkarılacak Sözler


1.Bazen sana gayesiz, rastlantısal bakardım... Sense kaçırırdın gözlerini benden. Oysa , sana bakarken gözlerinde kalbini görürdüm.
2.Bazı aşklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittiğini bilirsin, okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek... Seni seviyorum!
3.Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır: O da geçip giden zaman...
4.Bekle beni sevgilim belki gelirim bir demli cay kokusu gibi ilkbaharda yağan ılık bir yağmur gibi dolarım içine delice esen bir rüzgar gibi..bir sonbahar günü yürürken eline düşerse bir yaprak sakın bırakma! benim elimdir sakın unutma!:((
5.Ben kimseyi böyle delice kıskanmadım, hiç kimseye böyle yürekten bağlanmadım, ben kimse için bir gün oturup ağlamadım. Yalnızca senin için Aşkım.
6.Ben ne sevdalar gördüm söylenip söylenip bittiler; ben ne sevdalar gördüm hiç bilinmediler ama sürdüler...
7.Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin.
8.Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugünde bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!
9.Ben seni unutmak için sevmedim ama ne için sevdiğimi unuttum.
10.Ben senin gözünde bir damla yaş olmak isterdim.Gözlerinde doğup, güzel yanaklarında süzülmek ve en sonunda sımsıcak dudaklarında kurumak için...
11.Ben sevdanın sokağında oturuyorum. Geceler hiç bitmiyor, ben hiç uyumuyorum.
12.Beni bir dakika değil bir saniye değil bir saniyenin onda biri kadar sev... Bir ıyl değil on ıyl değil bin ıyl mesut olurum.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kişisel Web Sayfam l Bilgi Servisi l Html Kodları l Blog tasarım Yardım Copyright © 2010-2011 Tüm Hakları Saklıdır. | Dostlarım İslam Ağacı | Tasarım by BlogMame.Com | film izle-film indir-indirmeden film izle-film indir-türkçe dublaj film izle-türkçe dublaj film indir-albüm indir-full albüm indir-wallpaper-resim-tek link film indir-download-indir-ücretsiz film indir-müzik indir-müzik dinle-online sinema izle-online film izle türk filmleri-online film izle türkçe dublaj-online divx film izle-film izle seyret-online sinema-mp3 indir-türkçe albüm indir |