skip to main | skip to sidebar

En Anlamlı Sözler - Acılı Sözler - İlginç Sözler - Delikanlı Sözler


1.Ayrılık küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi... Bizim de sevgimiz hep yasayacak ve daha da güçlenecek sevgilim. Nice günlere birlikte olmak dileğiyle...
2.AçIK ARTTIRMA: Beni öyle sev öyle arttır ki..Hep senin üstüne kalaıym!!!
3.Aşk sözleri - Ask sözleri
4.Ağlamak istiyorsanız asla yapmaıyn.çünkü, bir yerlerde sadece sizin bir gülüşünüz için,Yaşayan birileri mutlaka vardır.
5.Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!
6.Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz. Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım. Sonra ismini her yere yazdım. İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım!.. Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen, bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir.
7.Aşk Gülmekten çok ağlamak, yaşamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız varsa oraıy sever...
8.Aşk aynı gül gibidir. Rasgele tutarsan dikenleri batar,yapraklarını açarsan duyguları akar,tutmasını bilirsen o sana tapar...
9.Aşk bir su damlası olsaydı okyanusları, Bir yaprak olsaydı bütün ormanları, Bir ıyldız olsaydı tüm kainatı sana vermek isterdim. Ama, sadece seni seven kalbimi verebiliyorum...
10.Aşk bu mu? Aşk acı mı? Acıtır mı? İncitir mi? Aşk bunu bana yapmaya mecbur mu?
11.Aşk günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, ulaşılmayacak kadar derin, unutulmayacak kadar yakın seninle yaşanacak kadar özeldir.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kişisel Web Sayfam l Bilgi Servisi l Html Kodları l Blog tasarım Yardım Copyright © 2010-2011 Tüm Hakları Saklıdır. | Dostlarım İslam Ağacı | Tasarım by BlogMame.Com | film izle-film indir-indirmeden film izle-film indir-türkçe dublaj film izle-türkçe dublaj film indir-albüm indir-full albüm indir-wallpaper-resim-tek link film indir-download-indir-ücretsiz film indir-müzik indir-müzik dinle-online sinema izle-online film izle türk filmleri-online film izle türkçe dublaj-online divx film izle-film izle seyret-online sinema-mp3 indir-türkçe albüm indir |