skip to main | skip to sidebar

Süper Aşk Sözleri - Aşık Oldum Sözleri - Aşık Olduğunu Belli Et


1.Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde, gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa, bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa bil ki seni düşünüyorum...
2.Artık günlerim günlerden uzun. Gecelerim gecelerden yalnız. Seni sevdiğimden bu yana. Her acııy tattım, her çileyi çektim, hayatın her cilvesine alıştım, yalnız senin yokluğuna alışamadım. Ş imdi anlıyorum: Acıdan, hasretten, gözyaşından başka bir şey vermemişsin bana. ıykılan hayallerime, yok olan geçmişime, kaybolan geleceğime..Ağladım çocuklar gibi..Ne yazık olanlar hep bana oldu. ümidim, hayalim hepsi kayboldu. Sayende hayatım tarumar oldu! Oturup ağladım...
3.Arzular göz açıp kapaıyncaya kadar geçer biter. Oysa seninle aramızdaki sevgi ve aşk asla bitmedi. Ne kadar kötü şey yasamış olsak da tüm bildiklerimi içimde yasayan sana aıyrdım. Emin ol ki kendimi yüceltecek bir şey yaparsam bil ki bu artık senin gözünde değer kazanmak ve daha mutlu etmek içindir. Seni seviyorum.
4.Aşk bir elma sekeridir. Sekeri yersin sapi kalır...
5.Aşk, gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır ama dikenlerinden hesabini, gülden soramazsın.
6.Aşkım yatağın, sevgim yorganın, yüreğim yastığın olsun iyi uyu bir tanem.
7.Ay ıyldıza mutluluk fısıldarken.Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylaşırken.Ben sana bir parça mutluluk yolluyorum.içindeki umut çiçekleri hiç solmasın diye
8.Aynaya bakınca kendimi değil kocaman bir yürek .Ve o yürekte ondan da büyük bir sen gördüm.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kişisel Web Sayfam l Bilgi Servisi l Html Kodları l Blog tasarım Yardım Copyright © 2010-2011 Tüm Hakları Saklıdır. | Dostlarım İslam Ağacı | Tasarım by BlogMame.Com | film izle-film indir-indirmeden film izle-film indir-türkçe dublaj film izle-türkçe dublaj film indir-albüm indir-full albüm indir-wallpaper-resim-tek link film indir-download-indir-ücretsiz film indir-müzik indir-müzik dinle-online sinema izle-online film izle türk filmleri-online film izle türkçe dublaj-online divx film izle-film izle seyret-online sinema-mp3 indir-türkçe albüm indir |