skip to main | skip to sidebar

Hayatın İçinden En Anlamlı Sözler - Yaşamış Tecrübe Sahiplerinden Sözler


1.Bir demet gül vermek isterim sana. Güllerden güzelsin aslında. Gülü bir gün, seni sonsuza dek seviyorum.
2.Bir deniz düşün "susuz", bir gece düşün "uykusuz", bir insan düşün "sevgisiz", bir bahar düşün "çiçeksiz", bir de beni düşün "sensiz"...
3.Bir erkekle mutlu olmak için onu çokça anlaıyp az da olsa sevmek; bir kadınla mutlu olmak içinse onu çokça sevip, anlamaya hiç çalışmamak gerekir.
4.Bir göz yaşı akıttım uğrunda yine..Yine seni anımsadım ve ağladım. Ama son gözyaşları..Sanma ki seni unuttuğumdan! Seni ölene kadar seveceğim derdim ya hep söz seveceğim o ana dek!
5.Bir gül olmak isterdim neden mi? Beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip, Bir daha oradan çıkmamak için.. Seni Seviyorum..
6.Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına unutma sende bana bir tutam sevgi yolla........
7.Bir gün dudakların kurursa okyanusu getiririm sana, aksam ayazında titrersen güneşi getiririm sana, eğer gönlün bir sevgi ararsa kalbimi söküp getiririm sana...
8.Bir gün güzel gözlerin yaşlarla dolarsa deme bana sen yaktın..Sen isteyerek yandın!!
9.Bir gün sevgilim sordu aşk nedir diye... Biraz zaman istedim düşüneyim diye, ertesi gün gördüm onu bir başkası ile, kulağına fısıldadım aşk izdiraptir diye.
10.Bir gün sıyrılacağız olup bitenlerin arasından.Anılar kalacak. Anılar eritecek içimizi.Belki de kavuşacağız İMKANSIZIM sonsuza kadar
11.Bir gün zaman ellerinden kayar tutamazsın hasretle yanar yüreğin unutamazsın öylesine bendesin ve öylesine sende olurum ki istesen de beni unutamazsın..
12.Bir gün öleceğimi biliyorum beni gömenlere söyle ki, ellerimi açmasınlar. çünkü elerimin içinde ellerinin sıcaklığını götüreceğim..
13.Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi. Bir insanin özlemi olmalı, özlemle açan çiçekler gibi. Bir insanin bir tanesi olmalı, tıpkı senin gibi.
14.Bir insanı sevmek onunla yaşlanmaıy kabul etmek demektir benim için. Ben seni seviyorum ve bir ömür boyu seninle olmak istiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kişisel Web Sayfam l Bilgi Servisi l Html Kodları l Blog tasarım Yardım Copyright © 2010-2011 Tüm Hakları Saklıdır. | Dostlarım İslam Ağacı | Tasarım by BlogMame.Com | film izle-film indir-indirmeden film izle-film indir-türkçe dublaj film izle-türkçe dublaj film indir-albüm indir-full albüm indir-wallpaper-resim-tek link film indir-download-indir-ücretsiz film indir-müzik indir-müzik dinle-online sinema izle-online film izle türk filmleri-online film izle türkçe dublaj-online divx film izle-film izle seyret-online sinema-mp3 indir-türkçe albüm indir |