skip to main | skip to sidebar

Espirili Sözler - Tatlı Sözler - Sevgililer Günü Sözleri - Sevgiliye Sözler


1.Bir kus olup gitsem, assam su enginleri, varsam senin yanına. öpsem doyasıya, koklasam seni, en büyük hediye odur bana.
2.Bir kır çiçeğinin taç yaprağına umut yazıyorum.Nice soğuk gecelere direniyor da,bir sözünle kırılır diye korkuyorum...
3.Bir romandın okuyup ta bitiremediğim, bir hayaldin yalvarıp ta hükmedemediğim bir sendin merhaba deyip elveda diyemediğim tek bildiğim var oda SENİ öZLEDİÐİM
4.Bir rüzgar eserse oralara, sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına, cevabını sevgimden ıslandığın yağmurlarla yolla.
5.Bir soluk kadar yakın,ıyldızlar kadar uzak derler sevgi için.Uzanırsın yetişemezsin,yetişirsin dokunamazsın,Dokunursun vazgeçemezsin,vazgeçersin ama unutamazsın.
6.Bir uçurumun önündeyim bir adım atsam uçacağım hayallerimle gökyüzüne, karışacak göz yaşlarım bir garip hüzün'e, bir tek pişmanlığım kalacak geride Seni Sevdiğimi söyleyemedim yüzüne!
7.Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki bir tanem her gün yağmur yağardı.
8.Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir benim için ve özellikle de senin bir yudum sevgine hasretim simdi uzaklarda sevgilim. Seni hasretimi tüketircesine kucaklıyor ve buseler yolluyorum buralardan.. Kalbim hep seninle...
9.Bir çerçeve astım odama içi boş önemi yok, neden diye sorma neye baksam seni görüyorum nasıl olsa..

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kişisel Web Sayfam l Bilgi Servisi l Html Kodları l Blog tasarım Yardım Copyright © 2010-2011 Tüm Hakları Saklıdır. | Dostlarım İslam Ağacı | Tasarım by BlogMame.Com | film izle-film indir-indirmeden film izle-film indir-türkçe dublaj film izle-türkçe dublaj film indir-albüm indir-full albüm indir-wallpaper-resim-tek link film indir-download-indir-ücretsiz film indir-müzik indir-müzik dinle-online sinema izle-online film izle türk filmleri-online film izle türkçe dublaj-online divx film izle-film izle seyret-online sinema-mp3 indir-türkçe albüm indir |